Problemos dėl siuntos

Ką daryti pastebėjus išorinius siuntos pažeidimus pristatymo metu

Dėl pristatymo per kurjerius

Gaudami siuntinį iš kurjerio, rekomenduojame kartu su juo patikrinti išorinę pakuotę. Jei pastebite pažeidimų, kurie galėjo paveikti turinį, galite:

  • atsisakyti priimti siuntą, arba

  • paprašyti, kad kurjeris savo sistemoje užregistruotų pakuotės pažeidimo ataskaitą.

Jei kurjeris pastebės pažeidimus prieš pristatymą, jis jūsų vardu užpildys pažeidimo ataskaitą. Su jumis bus susisiekta telefonu ar el. paštu, kad patvirtintumėte, ar norite priimti siuntinį, nepaisant pažeidimų, ar atsisakote jo.

Dėl siuntų automatų ar atsiėmimo taškų

Jei pastebite pažeidimų atsiimdami siuntinį iš siuntų automato ar atsiėmimo taško, prašome aiškiai nufotografuoti pažeidimus, kol dar esate šalia automato ar atsiėmimo taško. Tada atsiųskite siuntos informaciją, pažeidimų aprašymą ir nuotraukas el. paštu adresu aptarnavimas@smartposti.com arba užpildykite pretenzijos formą mūsų svetainėje. Mūsų specialistai peržiūrės jūsų atvejį ir susisieks dėl tolimesnės pagalbos.

Ką daryti, jei pastebėjote pakuotės turinio pažeidimus

Nedelsdami informuokite siuntėją arba siuntų tarnybos klientą, jei pastebite siuntinio turinio pažeidimus. Jie pradės pažeidimų tyrimo procesą.

Jei siunta atvyko be matomų išorinių pažeidimų, tačiau turinys yra sugadintas, vis tiek turėtumėte susisiekti su siuntėju arba siuntų tarnybos klientu, kad galėtumėte prašyti kompensacijos.