Esame čia tam, kad padėtume
Susidūrėte su sugadinta siunta, pristatymo nesklandumais ar įtartinu pranešimu? Mūsų klientų aptarnavimo komanda pasirengusi jums padėti. Raskite patarimų, kaip spręsti su siuntomis susijusias problemas, pranešti apie bandymus sukčiauti bei gaukite atsakymus į visus rūpimus klausimus.


Esame čia tam, kad padėtume
Susidūrėte su sugadinta siunta, pristatymo nesklandumais ar įtartinu pranešimu? Mūsų klientų aptarnavimo komanda pasirengusi jums padėti. Raskite patarimų, kaip spręsti su siuntomis susijusias problemas, pranešti apie bandymus sukčiauti bei gaukite atsakymus į visus rūpimus klausimus.
Susisiekite su mumis
Skambinkite klientų aptarnavimo komandai
Veikia nuo pirmadienio iki penktadienio 8:00–18:00 ir šeštadienį 10:00–14:00. Taikomi mobiliojo telefono mokesčiai, taip pat gali būti taikomi mokesčiai už laukimo eilę.
Susisiekite su mumis el.paštu
Savo užklausas siųskite adresu aptarnavimas@smartposti.com
Esate verslo klientas?
Mūsų verslo klientų aptarnavimo komanda padeda atsakyti į visus klausimus, susijusius su „SmartPosti“ paslaugomis.
Tvarkyti siuntų problemas ir saugumą

Pranešti apie sugadintą siuntą
Pastebėjote, kad jūsų siunta yra pažeista? Pateikite išsamią informaciją ir patvirtinančias nuotraukas, kad galėtumėte pradėti pretenzijų nagrinėjimo procesą.

Gaukite pagalbą grąžinant siuntas
Grąžinti siuntą paprasta. Kad palengvintumėte procesą, vadovaukitės mūsų išsamiu vadovu.

Pranešti apie sukčiavimą
Gavote įtartiną žinutę? Pasidalykite informacija su mumis, kad galėtume atlikti tyrimą ir padėti užtikrinti jūsų duomenų saugumą.
Teisinė informacija
SmartPosti UAB
Pirklių g. 5, LT-02300 Vilnius, Lietuva +37070055009 aptarnavimas@smartposti.com
Reg nr: 110883051 VAT nr: LT108830515
Banko informacija:
SEB Helsinki Branch IBAN: FI5233010001358092 BIC: ESSEFIHX