Kaip atsiimti siuntą

Kaip atsiimti siuntą iš „SmartPosti“ paštomato

1. Gaukite pranešimą apie numatomą atvykimo laiką

Kai jūsų siunta bus palikta paštomate, gausite automatinį pranešimą, kuriame bus nurodytas paštomato adresas, skyrelio numeris, siuntos numeris ir unikalus prieigos (PIN) kodas.

Atkreipiame dėmesį, kad siuntą turite atsiimti per 7 dienas, kitaip ji bus grąžinta siuntėjui.

2. Vykite į paštomato vietą

Visi „SmartPosti“ paštomatai yra patalpų viduje ir prieinami patalpų, kuriose jie yra, darbo valandomis. Darbo laikus rasite čia.

3. Atsiimkite siuntą

Norėdami atrakinti skyrelį, įveskite C, kad panaikintumėte visus ankstesnius įrašus, gautą PIN kodą ir paspauskite OK (pvz., C 024204 OK).

Atminkite, kad 3 kartus neteisingai įvedus kodą, skyrelis bus laikinai blokuojamas, 5 minutėms. Tokiu atveju luktelėkite ir bandykite dar kartą.

4. Uždarykite skyrelį.

Atsiėmę siuntą, uždarydami, tvirtai paspauskite skyrelio dureles, kad užsidarytų.

Jeigu iškilo klausimų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.

Kaip atsiimti siuntą iš „SmartPosti“ siuntų atsiėmimo punkto

1. Gaukite pranešimą apie numatomą atvykimo laiką

Kai jūsų siunta bus pristatyta į siuntų atsiėmimo punktą, gausite automatinį pranešimą, kuriame bus nurodytas adresas ir vietovė, siuntos numeris ir unikalus siuntos atsiėmimo (PIN) kodas.

Atkreipiame dėmesį, kad siuntą turite atsiimti per 7 dienas, priešingu atveju ją grąžinsime siuntėjui.

2. Vykite į siuntų atsiėmimo punktą

„SmartPosti“ siuntų atsiėmimo punktai yra išdėstyti tam tikrose parduotuvėse.

Į siuntų atsiėmimo punktus, esančius parduotuvėse atvykite darbo valandomis. Čia rasite siuntų atsiėmimo punktų vietoves, darbo laiką ir papildomą informaciją.

3. Atsiimkite siuntą

Darbuotojui (-ai) nurodykite savo unikalų PIN kodą.

Retais atvejais, kai elektroninė siuntų apdorojimo sistema neveikia, galime paprašyti pateikti asmens tapatybės dokumentą ir užpildyti pristatymo patvirtinimą rankiniu būdu.

Jeigu iškilo klausimų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.

Siuntų saugojimo laikas

Siuntų saugojimo laikas:

Į paštomatus ir į siuntų atsiėmimo punktus pristatomos siuntos saugomos 7 kalendorines dienas. Jei per šį laikotarpį siuntos neatsiimamos, jos grąžinamos siuntėjui.

Reikia daugiau informacijos?

Deja, šiuo metu negalima pratęsti siuntų saugojimo laiko, tačiau galite paprašyti patikimo asmens, kad jis jūsų vardu atsiimtų siuntą. Sužinokite daugiau apie siuntos, skirtos kitam asmeniui atsiėmimą.

Jei neatsiimate siuntos

Jei iki paskutinės atsiėmimo dienos neatsiimsite siuntos, ją grąžinsime siuntėjui.

Paštomatų užpildymo / ištuštinimo laikas

Kad jus pasiektų kuo greičiau, siuntos į paštomatus pristatomos kitą darbo dieną po pristatymo į mūsų rūšiavimo centrą.

Pristatymo laikai

  • Darbo dienomis: 08.00–17.00 (į visus paštomatus ir siuntų atsiėmimo punktus).

  • Savaitgaliais: 08.00–15.00 (į paštomatus didžiuosiuose miestuose).

  • Siuntos, nukreiptos į paštomatą, paprastai pristatomos kitą dieną.

Žr. lentelę, kurioje nurodytas konkretus jūsų artimiausio paštomato ištuštinimo laikas.

Siuntos atsiėmimas kito asmens vardu

Galbūt ne visada turite laiko atsiimti siuntą, bet nesijaudinkite – tai už jus gali padaryti kitas asmuo.

Iš paštomatų

Jei jūsų siuntą yra saugoma paštomate, tiesiog pasidalykite pranešimu arba PIN kodu su patikimu asmeniu, kuris (-i) jį paims.

Kad užtikrintumėte siuntos saugumą, įsitikinkite, jog kodu dalijatės tik su patikimu asmeniu.

Iš siuntų atsiėmimo punktų

Pasidalykite pranešimu arba atsiėmimo kodu su patikimu asmeniu, kuris (-i) atsiims jūsų siuntą – tam nereikia jokio asmens tapatybės nustatymo dokumento.

Pageidaujamų paštomatų pasirinkimas

Pasirinkę pageidaujamą paštomatą, užtikrinsite, kad siunta bus pristatyta į jums patogiausią vietą, net jei pristatymo metu konkretus paštomatas yra nepasiekiamas. Kad paslaugos būtų teikiamos nepertraukiamai, kraustydamiesi ar planuodami ilgesnę kelionę taip pat galite atnaujinti savo pasirinkimus. Štai kaip tai veikia ir kaip nustatyti pasirinkimus.

Pageidaujamo paštomato nustatymas

1. Užsiregistruokite savitarnos puslapyje 2. Eikite į „Nustatymai“ 3. Iš sąrašo „Pageidaujamos atsiėmimo vietos“ pasirinkite pageidaujamą paštomato vietą 4. Įtraukite iki trijų vietų, suskirstydami jas pagal patogumą

Keletas dalykų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį

Šie pasirinkimai galioja, jei siuntinio gavėjo telefono numeris arba el. pašto adresas atitinka duomenis, užregistruotus jūsų paskyroje, ir jei siunta atitinka skyrelio matmenis arba paslaugos tipą. Įsitikinkite, kad prieš užsakydami siuntą, pasirinkote pageidaujamas vietas.

Jei pasirinktas paštomatas bus pilnas, siunta bus nukreipta į artimiausią laisvą paštomatą, kad ši būtų pristatyta laiku.