Kaip atsiimti siuntą iš „SmartPosti“ paštomato
1. Gaukite pranešimą apie numatomą atvykimo laiką
Kai jūsų siunta bus palikta paštomate, gausite automatinį pranešimą, kuriame bus nurodytas paštomato adresas, skyrelio numeris, siuntos numeris ir unikalus prieigos (PIN) kodas.
Atkreipiame dėmesį, kad siuntą turite atsiimti per 7 dienas, kitaip ji bus grąžinta siuntėjui.
2. Vykite į paštomato vietą
Visi „SmartPosti“ paštomatai yra patalpų viduje ir prieinami patalpų, kuriose jie yra, darbo valandomis. Darbo laikus rasite čia.
3. Atsiimkite siuntą
Norėdami atrakinti skyrelį, įveskite C, kad panaikintumėte visus ankstesnius įrašus, gautą PIN kodą ir paspauskite OK (pvz., C 024204 OK).
Atminkite, kad 3 kartus neteisingai įvedus kodą, skyrelis bus laikinai blokuojamas, 5 minutėms. Tokiu atveju luktelėkite ir bandykite dar kartą.
4. Uždarykite skyrelį.
Atsiėmę siuntą, uždarydami, tvirtai paspauskite skyrelio dureles, kad užsidarytų.
Jeigu iškilo klausimų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.