Grąžinti siuntinį

Jei siunta turi grąžinimo etiketę

Kaip patikrinti, ar galite grąžinti siuntą per SmartPosti:

  • eikite į mūsų savitarnos puslapį,

  • atidarykite skyrelį „Grąžinimas“,

  • įveskite grąžinamos siuntos sekimo numerį (ID).* *Ne mažiau kaip 9 raidžių ir skaitmenų derinys be tarpų, skliaustelių, taškų ar kitų skyrybos ženklų. Jei grąžinimas nepalaikomas arba grąžinimo laikotarpis baigėsi, kreipkitės į siuntėją. Jei siuntos numeris nepriimamas, dar kartą patikrinkite, ar teisingai įvedėte numerį, nurodytą ant grąžinimo etiketės. Priėmę siuntos grąžinimo numerį, galite ją grąžinti per "SmartPosti" siuntų saugyklą arba kurjerį.

Grąžinimas per siuntų spinteles

Jei norite grąžinti siuntą per siuntų spintelę, savitarnos puslapyje pasirinkite pageidaujamą vietovę ir nurodykite siuntos dydį. Užregistravę, pristatykite savo siuntą į nurodytą spintelę. Jūsų spintelės rezervacija galioja iki pasirinktos „SmartPosti“ spintelės patalpų uždarymo laiko. Stenkitės pristatyti siuntą gerokai anksčiau, nei baigiasi siuntų pristatymo vietos patalpų darbo laikas, kad turėtumėte pakankamai laiko neskubėdami užbaigti procesą.

Grąžinimas per kurjerį

Jei jūsų siunta per didelė, kad tilptų į spintelę, arba jei netoliese nėra tinkamos vietovės, užpildydami grąžinimo paraiškos formą galite paprašyti, kad siuntą paimtų kurjeris. Pasirinkite „Pakuotės dydis / kurjerio skambutis“ ir pasirūpinsime jos grąžinimu. Pateikus grąžinimo užsakymą, kurjeris atvyks kitą darbo dieną. Atminkite, kad per „SmartPosti“ galima grąžinti tik siuntas su patvirtinta grąžinimo etikete.

Susisiekite su pardavėju dėl grąžinimo etiketės

Jei grąžinimo etiketė nepridėta, kreipkitės į siuntėją (pvz., internetinės parduotuvės klientų aptarnavimo skyrių) ir paprašykite jos. Gavę etiketę, atlikite pirmiau nurodytus veiksmus, kad užbaigtumėte grąžinimo procesą.

Įpakavimo ir ženklinimo instrukcijos

Užtikrinkite, kad jūsų daiktai būtų saugiai supakuoti, naudojant patvarias medžiagas bei tinkamai užklijuoti. Nuo pakuotės pašalinkite visas senas etiketes, kad rūšiuojant nesusipainiotumėte. Pritvirtinkite grąžinimo etiketę prie išorinės pakuotės, kad ji būtų gerai matoma. Jei originalios etiketės neįmanoma pašalinti, grąžinimo etiketė turi visiškai uždengti brūkšninį kodą, kad jis nesimatytų.

Ką reikia įsidėmėti grąžinant siuntą

Grąžinamos siuntos turi atitikti saugaus gabenimo reikalavimus, įskaitant tinkamą pakuotę ir pridėtą grąžinimo etiketę. Netinkamai supakuotas siuntas gali būti atsisakyta apdoroti. Į „SmartPosti“ spinteles įdėtos siuntos be grąžinimo etiketės negali būti apdorojamos, dėl to rūšiavimo metu gali pasimesti. Išsamesnių pakavimo rekomendacijų rasite mūsų pakavimo vadove.