Jei siunta turi grąžinimo etiketę
Kaip patikrinti, ar galite grąžinti siuntą per SmartPosti:
eikite į mūsų savitarnos puslapį,
atidarykite skyrelį „Grąžinimas“,
įveskite grąžinamos siuntos sekimo numerį (ID).* *Ne mažiau kaip 9 raidžių ir skaitmenų derinys be tarpų, skliaustelių, taškų ar kitų skyrybos ženklų. Jei grąžinimas nepalaikomas arba grąžinimo laikotarpis baigėsi, kreipkitės į siuntėją. Jei siuntos numeris nepriimamas, dar kartą patikrinkite, ar teisingai įvedėte numerį, nurodytą ant grąžinimo etiketės. Priėmę siuntos grąžinimo numerį, galite ją grąžinti per "SmartPosti" siuntų saugyklą arba kurjerį.
Grąžinimas per siuntų spinteles
Jei norite grąžinti siuntą per siuntų spintelę, savitarnos puslapyje pasirinkite pageidaujamą vietovę ir nurodykite siuntos dydį. Užregistravę, pristatykite savo siuntą į nurodytą spintelę. Jūsų spintelės rezervacija galioja iki pasirinktos „SmartPosti“ spintelės patalpų uždarymo laiko. Stenkitės pristatyti siuntą gerokai anksčiau, nei baigiasi siuntų pristatymo vietos patalpų darbo laikas, kad turėtumėte pakankamai laiko neskubėdami užbaigti procesą.
Grąžinimas per kurjerį
Jei jūsų siunta per didelė, kad tilptų į spintelę, arba jei netoliese nėra tinkamos vietovės, užpildydami grąžinimo paraiškos formą galite paprašyti, kad siuntą paimtų kurjeris. Pasirinkite „Pakuotės dydis / kurjerio skambutis“ ir pasirūpinsime jos grąžinimu. Pateikus grąžinimo užsakymą, kurjeris atvyks kitą darbo dieną. Atminkite, kad per „SmartPosti“ galima grąžinti tik siuntas su patvirtinta grąžinimo etikete.