Mūsų patikimi kurjeriai pristatys jūsų siuntą tiesiai į namus ir užtikrins greitą bei saugų aptarnavimą.
Kaip tai veikia
Pristatymai planuojami atsižvelgiant į kurjerio dienos maršrutą. Kurjeris susisieks telefonu ir informuos apie numatomą pristatymo laiką.
Gavę siuntą – turėsite pasirašyti.
Jei siuntos pristatomos per „Deutsche Post DHL“ arba „GLS“ platformas, trūkstamą kontaktinę informaciją galima papildyti siuntai atvykus į Lietuvą ir pateikus prašymą internetu.
Jei pristatyti nepavyksta
Jei kurjeriui nepavyksta su jumis susisiekti, siunta bus grąžinta į rūšiavimo centrą ir saugoma 10–14 dienų. Tokiu atveju tikrinkite gautus pranešimus arba el. pašto dėžutę. Internetu galite atnaujinti savo kontaktinius duomenis ir pateikti pakartotinio pristatymo prašymą.
Jei prireiktų pagalbos, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių.