Pristatymas į namus

Mūsų patikimi kurjeriai pristatys jūsų siuntą tiesiai į namus ir užtikrins greitą bei saugų aptarnavimą.

Kaip tai veikia

  • Pristatymai planuojami atsižvelgiant į kurjerio dienos maršrutą. Kurjeris susisieks telefonu ir informuos apie numatomą pristatymo laiką.

  • Gavę siuntą – turėsite pasirašyti.

  • Jei siuntos pristatomos per „Deutsche Post DHL“ arba „GLS“ platformas, trūkstamą kontaktinę informaciją galima papildyti siuntai atvykus į Lietuvą ir pateikus prašymą internetu.

Jei pristatyti nepavyksta

Jei kurjeriui nepavyksta su jumis susisiekti, siunta bus grąžinta į rūšiavimo centrą ir saugoma 10–14 dienų. Tokiu atveju tikrinkite gautus pranešimus arba el. pašto dėžutę. Internetu galite atnaujinti savo kontaktinius duomenis ir pateikti pakartotinio pristatymo prašymą.

Jei prireiktų pagalbos, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių.