Kas tai yra siuntų punktas?
Siuntų punktas (angl. parcel shop) – tai mūsų partnerių taškai „Eurokos“, „Borusta“, „Saurida“. Savo siuntą galite atsiimti, siųsti ir grąžinti tiesiai iš mūsų partnerių parduotuvės jums patogiu metu, šių vietų darbo laiku.
Kada bus pristatyta mano siunta?
Jūsų siuntos yra pristatomos kitą darbo dieną po atvykimo į Lietuvą. Kurjeriai siuntas į nurodytą adresą bei pristatymo punktus pristato darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. Siuntos pristatymo laikas priklauso nuo kurjerio turimo siuntų maršruto tą dieną.
Dėl detalesnės informacijos kreipkitės telefonu +37070055009.
Koks pristatymo būdas naudojamas mano siuntai?
Pristatymo būdą, siuntai atvykus į Lietuvą, Jums automatiškai parenka sistema:
Pristatymas į Jūsų nurodytą adresą
SmartPosti paštomatai
Parcel shop parduotuvės (EUROKOS, Saurida)
Kada galiu pakeisti siuntos pristatymo būdą?
Siuntos pristatymo būdą galima keisti tik tuo atveju, jei Jūsų siuntos vežimo paslauga leidžia jį keisti.
Siuntos pristatymo būdą galima keisti, jei:
Norite pakeisti pristatymo adresą
Siunta nukreipta į paštomatą, kuris toliau nei 8 km nuo siuntoje nurodyto adreso
Neturite galimybės priimti siuntos konkrečiu adresu ir pageidaujate atsiimti paštomate
GLS siuntos yra pristatomos tik nurodytu namu adresu, atsiimti GLS siuntas galite ir iš paštomato ar terminalo. Norėdami pakeisti siuntų pristatymo būdą kreipkitės tel.: +37070055009.
Kur yra mano siunta?
Siunta atvykusi į Lietuvą, nukreipiama į pristatymą. Jei pirmo pristatymo metu nepavyksta įteikti siuntos, jūsų siunta sugrįžta iš pristatymo ir yra saugoma 10-14 darbo dienų mūsų terminale. Apie gautą siuntą informuojame Jus turimais kontaktais (SMS, el. paštu, fiziniu laišku).
Jei jūsų siunta keliauja per „Deutsche Post” yra tikimybė, kad trūks jūsų kontaktinės informacijos. Dėl pristatymo kreipkitės tel.:
Jei Jūsų siunta yra paštomate, patikrinkite SMS ir/ar el. paštu gautą informaciją (taip pat „SPAM“ skiltį).
Siuntos grąžinimas DHL klientams
Siuntų grąžinimas po pristatymo vykdomas tik pagal užsakytą siuntos vežimo paslaugą.
DHL siuntoms, su adreso etiketėje nurodyta paslauga „Weltpaket“ arba „Paket International“, grąžinimą vykdo AB „Lietuvos Paštas“.
DHL siuntoms, su adreso etiketėje nurodyta paslauga „DHL Parcel Connect“, grąžinimą vykdo UAB „SmartPosti“, jei pridėta grąžinimo etiketė. Kitu atveju, dėl grąžinimo prašome susitarti su siuntėju dėl grąžinimo galimybių. Siuntėjas turi pateikti grąžinimo etiketę. Dėl siuntos grąžinimo prašome kreiptis į klientų aptarnavimą numeriu +37070055009.
Kaip supakuoti siuntą?
Įpakavimas. Įpakuokite siuntą kaip įmanoma saugiau su specialiomis pakavimo medžiagomis. Išorinė pakuotė turi būti tvirta. Didesnėms ir sunkesnėms siuntoms naudokite atitinkamai tvirtesnes pakavimo medžiagas.
Siuntos adreso etiketė. Prašome užklijuoti siuntos adreso etiketę ant išorinės pakuotės, kad adreso etiketė nebūtų ant siuntos krašto. Prašome užklijuoti grąžinimo etiketę ant originalios etiketės, taip, kad originalios etiketės brūkšniniai kodai nebūtų matomi.
Kaip suformuoti grąžinimą? Norėdami grąžinti siuntą užpildykite gražinimo formą arba kreipkitės į klientų aptarnavimą telefonu: +37070055009.
Kur galiu sekti savo siuntą?
Jei siunta jau yra Lietuvoje: Siuntos sekimas
Jei jūsų siunta užsienyje, sekimas galimas užsienio partnerių svetainėse:
Kaip palikti atsiliepimą?
Mums svarbi Jūsų nuomonė!
Įvertinkite mūsų aptarnavimo kokybę užpildę apklausą arba parašykite mums el. paštu atsiliepimai@smartposti.com.
Su kuo turėčiau susisiekti dėl sutarties sudarymo?
Užklausą dėl siuntų siuntimo galite siųsti į parcels.lt@smartposti.com
Neradotė atsakymo į savo klausimą arba norite išsamesnės informacijos?
Susisiekite su mumis: